onsdag 17. desember 2008

Natterangler...



Nå er jeg i gang igjen...
Så fort jeg snuser inn en skoleferie,så legger jeg om søvnmønsteret.
Blir natterangler.
Det er ikke vanskelig i det hele tatt.
Bortsett fra å stå opp om mårran,da....

Jeg er håpløst B.

Men det er så godt å bare få lov å sitte alene. 
Nyte stillheten. 
Vite at alle sover søtt.
Det er da jeg koser meg aller mest.

Nå er det bare en uke igjen til julaften.
Kjenner meg litt stressa,men ikke så veldig..
Har igjen noen julegaver,handle juletre,pynte det..
pakke inn presanger og legge under treet...

Så kan bare jula komme.


Denne gamle klokka henger i stua.
Skal ta noen flere bilder derfra snart.

Ha en bra dag!

=)
corky

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hei hei,

var innom og tittet hos deg for en stund siden, og da så jeg du hadde laget mint-sjokolade - har lett land og strand rundt (ihvertfall nærområdet :)) for å finne peppermynte-essens, men desverre ikke funnet det... Skal ut på leting i morgen igjen, for det julegodiset så veldig godt ut :)


Natterangler jeg også - det er da jeg får gjort mest :)
moro å oppdage den koselige bloggen din!!
Ha en god jul!!

-Veronicah

Gamlå sa...

Heisann natterangleren

Har sittet og lest i dine siste innlegg og stor kost meg med tekst og bilder. Godt Nyttår og takk for det Gamle.

klem fra Gamlå