mandag 9. februar 2009

Månelyst..

Noen som så den fantastiske månen i natt?
Har aldri sett månen lyse så sterkt noen gang.
Og all den hvite myke snøen skinte helt magisk...
Men husket jeg å ta bilde??
Neida...
Angrer jeg på det..jepp.

Men jeg knipset dette bildet i morges gjennom vinduet,
straks før månen forsvant.
Lyste fortsatt sterkt.

I dag er det helt fantastisk vær.
Kaldt og klart
Vinter på sitt beste.
Har vært mye gråvær i det siste,så nå var det godt med litt lys.
...Og farger!
Og det går den rette veien om dagen..
Her har endelig solen funnet veien ned på bakken igjen!!
Hurra!
En tynn,tynn stripe,bare,men herlig!
Snart kommer våren...

5 kommentarer:

Marias skriblerier sa...

Månen er vidunderlig vakker den... jeg lengter også til våren... *sukk*

My home is my Castle sa...

Takk for konnetaren inne hos meg :)

tror aldri jeg har vært her før, men hit kommer jeg tilbake :) Du har en flott blogg :))

Ha en fin dag videre
Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Litt skrivefeil ser jeg hehe ;)
kommentaren skal det være...

OG jeg glemte å si at bildene er nyydelige... ;)

liven sa...

Heisann og takk for kommentaren hos meg:o)
så fine vinterbilder du viser:o)
Har kikket litt hos deg nå og du har en spennende blogg!!
Masse forskjellig hos deg og masse fine bilder!!

Denne sprayen kjøpte jeg hos jernvaren her og den stod sammen med andre hobbysprayer i forskjellige farger!
du har vel kanskje brukt av disse??
Denne i zink var utrolig lett å jobbe med synest jeg!

Ha en fin kveld....her er det den beste tv kvelden om tirsdagen synest jeg:o)

Lena sa...

heisann......ja det var flott måne nå sist.Skulle hatt meg et skikkelig kamera så jeg hadde fått tatt noen bilder,menmen,får sjå utpå her da om det blir et nytt:)
Var 24 minus her også i dag da;)
Ha en fortsatt fin dag.