onsdag 28. januar 2009

Gjenbruk...

Jeg er ikke en av dem som har velfylte smykkeskrin.

Ikke så viktig  for meg med gull,perler og diamanter.
Har egentlig alltid likt sølv best.






Jeg ønsket meg en armring i sølv.
Så da laget jeg det selv..



...av en gaffel.

Arvet en gammel gaffel
 som ikke hørte til serien jeg har spart på.
Og jeg har alltid likt mønsteret på den.

Så hvorfor skal den stakkars gaffelen bare ligge i skuffen
og vente på julaften...

..når den kan sitte på armen min?
;)

Det er vel gjenbruk,det,eller?

5 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Den ble jo rå lekker...og ingen har makan..det kan jeg nesten garantere....så smart!!! nå skal jeg ta vare på alt av 1 stk bestill...

Frk .Fischer sa...

mener bestikk...ble litt feil der ser jeg...ha ha!!!

Marias skriblerier sa...

Oi, oi, du dette var genialt!! For en kul idé! Og sååå fint det ble! DU ER FLINKE-FLINK! :D

Rose Love sa...

fytti katta sååå fint!
Du er flink!
Jeg kjøpte et armbånd som er laget av en skje fra USA. Du kan se bilde av det i den gamle bloggen min.

Gamlå sa...

Sali katten!!! Det der kaller jeg gjenbruk. Så stillig å så kreativ du er.

Den der kommer nok Gamlå til å kopiere. Mega bra!!

klem fra Gamlå