mandag 19. januar 2009

Aha!

Har man ikke før konstatert 
at man slett ikke blir ferdig med et eneste prosjekt,
så er man i gang med et nytt...
=/
Denne gangen er det det forferdelige rommet som skal til pers.
Dette rommet har opprinnelig vært kjøkken,men tidligere eiere brukte det til katte(!)rom..
Og siden vi har hatt tusen andre prosjekt foran i køen,har dette rommet bare stått brakk.
Det har fungert som oppbevaringsrom,snekkerrom,
malerom osv...
Det har jo vært litt godt å bare slenge ting inn der og bare lukke døra..
;)

Samtidig har vi aldri helt funnet ut hva vi skal bruke det til.
Hadde lenge tenkt oss et stort bad med utgang til terasse..
Og kanskje badstu og en vedfyrt badestamp der ute.....
hmm..
Det høres jo vel og bra ut.
MEN.
Her om dagen sto jeg og brettet tøy i kjellern.
Og nok engang mistet jeg følelsen i fingrene fordi det er så kaldt der.
Det var da det bare slo meg:
Vaskerom!
OG
Hobbyrom!
Perfekt!
Det ene vinduet skal byttes ut med en dør.
Så slipper jeg å pese opp og ned to trapper med klesvaska.
Tørkestativ rett der ute...
Genialt.
Og ene delen av rommet skal få en romslig arbeidsbenk til symaskin 
eller gjeresag eller hva det måtte være.
Plass til verktøy,stoffrester,garn og maling og hva det måtte være.
I dag har jeg ryddet og ryddet.
Kastet og flyttet på.
Alt fra svære lysekroner til 6-mannstelt.
malingspann og radio
stoler og slalomstøvler
puter og gamle bilder...
og mye mer skrot
...


Noen ganger detter bare mynten på plass......
=D

1 kommentar:

charm design sa...

Hørtes jo ut som en glimrende ide.Litt luksus det der med å gå rett ut med kles vasken.Blir sikkert et rom dere kommer til å bruke mye.