fredag 16. januar 2009

..Endelig Fredag....igjen




Er det mulig?
Består ukene bare av fredager og mandager,eller?
Blir helt skremt av hvor fort tiden flyr,jeg..
Det er jo armer og bein hele uka, skole,middag,trening...
Så kommer fredagen...så er det jaggu meg match!
De har ikke skjønt dette med gullrekka på fredag her i Sverige... =/
Mannen og Poden fikk dra alene denne gangen,det blir for sent for de små.
Sånn er det når man spiller med de store gutta.

Vel...Så sitter jeg her da, og koser meg sammen mine to yngste små..
(den ene forøvrig nybakt 9åring.)
 Og spiser popkorn og ser på superkviss.
Koser vårs vi.
Har fått meg et glass rødt og...men det smaker ikke like godt alene,altså.. ;)

Har hatt bloggvegring i det siste,jeg...Ikke for at det ikke er noe som skjer,altså,for det gjør det jo hele tiden...Det males litt her og litt der hele tiden...men jeg blir aldri ferdig noen steder.
Det er så frustrerende,atte.
Ikke noe særlig å vise fram med andre ord..

Jeg dro ut alt fra lilledoen her om dagen...det var blitt sååå slitt!
Den er knøtt liten...ikke 2 kvm engang tror jeg. Men den har hvitmalt panel og svarthvitt gulv.Egentlig helt sånn jeg vil ha det,men altså utslitt etter snaue tre år. Den fungerte som eneste bad for 6 personer i 2 år før badet i andre etg ble ferdig,og dusjinga gjorde vi i kjellern....med en hageslange...*grøss*
Jaja,man venner seg til alt.

Så nå har jeg malt over alt...gulv og tak og vegger.
Jeg tror jeg vil ha svarthvitt gulv igjen,men lurer på om jeg skal finne på en litt annen løsning.

Mindre ruter,kanskje?
Hmm...vet ikke.
Og nå er jeg litt inne på å bytte vasken der inne..den er stygg,og med brune kraner..
Denne var jo veldig lekker,da...men det blir ikke plass tror jeg. 
Veggen og døra ville gått 5 cm inn på denne her tipper jeg..
Døra skulle også vært skifta gitt..

Og denne gangen skal jeg ha opp taklister også.
Det er bare det at den ene veggen har hele 6 rør i tillegg til avløpsrøret fra 2.etg i hjørnet.
Man skulle altså bygget inn hele den veggen...men da får man flis i skinka,er jeg redd...så trangt er det der..


Bling bling dass,kanskje??
:D
Denne var jo bare kul!
For den som har 75.000 dollar ekstra i skuffen,kanskje, og god plass til skinkene...
hehe..


Jaja,ønsker alle der ute en riktig god helg!

=)

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Ler så jeg griner her jeg sitter.. den bling bling doen tok helt kaka for meg!! *LOL*

Kos deg med diverse uferdige prosjekter du, hvis det hjelper så vil jeg bare si at vi er i samme båt begge to...

klem klem

Lena sa...

OMG - den dassen SKAL jeg ha!!!! Må bare få dette pengetreet på balkongen til å blomstre først - slik at jeg kan høste frukter senere... For jeg trenger virkelig en toalett nå. Min er jo nemlig i stykker. Og hva passer vel da bedre enn en skikkelig real toa med plenty av BLING?????

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk og gode ord..;o)

Herlig blogg du har, så her kommer jeg gjerne igjen. Ønsker deg en flott kveld og en herlig uke videre!

Klem fra Hildegunn :o)