onsdag 21. januar 2009

håpet er lysegrønt...


Litt sugen på vår jeg nå..
Denne snøen som kom,
 hadde ikke tid til å bli såppass lenge til at jeg fikk spent på meg skia engang.
 Irriterende egentlig.
Da kan den vel bare holde seg borte,da,vel!



Forrige uke var jeg ute og knipset litt i hagen.
Speidet etter vårtegn.
Ikke så mye å hente.
Men noe optimistisk grønt var det jo noen steder.
Forøvrig sånt grønt som holder seg grønt hele vintern,da.
Men også noen lysegrønne skudd på hekken.



..og på syrinen er alt klart til sola kommer.



Denne rosa kom ikke med en eneste blomst i fjor,
men holder bra på grønnfargen... :P

Men uansett...
man kan jo ikke la være å lengte etter nye skudd og knopper
Selv om det er en god stund til enda.
Men det blir lysere og lysere.
Bare denne uka har det gått fra bekmørkt
til blåtime på morgenen når unga går.
Man syns nesten man ser forskjell fra dag til dag..


Nå ser jeg bare fram til dagen hvor sola finner veien ned på bakken her igjen.
Sitte i solveggen og kjenne på varmen.
Det gleder jeg meg til,det!


I dag har jeg lekt meg litt med photoshop.
Det føles ok med noe litt mer vårlige farger nå...

Men er det noen der ute 
som vet hvordan man forandrer bakgrunnsfargen på bloggen?

Ha en fin dag.
=)

5 kommentarer:

Englagården sa...

Heisan,

veldig koslig blogg du har,du:)
Og du har jobba litt idag, og hagedilla har du tror jeg.

Klem Cat2

Lars og Maria sa...

Hei og hopp, hopp og hei!

Takk for koselig melding på bloggen min! Du, den banneren din likte jeg! Laget den selv?! Kjempefin!

Ha en fin dag!

Marias skriblerier sa...

Ooops, var ikke logget inn med min bloggkonto... men det var altså meg som skrev forrige melding! ;)

charm design sa...

Hei og tusen takk for en kjempe hyggelig komentar på bloggen min.......det der med edder kopper,de pleier å bo i kjellere uansett.
kjelleren du beskriver høres akkuarat ut som slik våres så ut.Det var en skikkelig møkka jobb,men vært alt bryet når det er klart selvfølgelig.Så fine bilder du viser.Er så flott med nærbilder av naturen.Ønsker deg en fin helg.

Marias skriblerier sa...

Utfordring til deg på bloggen min! :)