mandag 26. januar 2009

O´lykke!

At man kan bli så lykkelig av å se en dør!
Men det er sant.
Jeg har ønsket meg nye dører lenge.
Dørene i dette huset er helt slette og etter min smak kjedelige.
For ikke å snakke om stygge!


Her er to av de gamle tatt av og står å venter på å bli sankthansbål...


Det var jammen ikke bare bare å skifte karm,gitt,men tilslutt fikk vi det til.

Begge disse dørene befinner seg der i huset hvor man stadig går forbi.
Denne døren er inn til det gamle kjøkkenet i huset,som snart skal bli nytt vaskerom/hobbyrom
Vi snudde også døren så den går innover,så tar den ikke hele gangen utenfor.
Dermed kan den stå oppe,og lyset kommer inn i den lille trange gangen utenfor.
Ikke mye pent å se på der inne enda,men det kommer....

Den andre døren går inn til gjesterommet,som går inn fra hallen.
Skal man gå fra kjøkken til stue,eller på do...
må man forbi her.


Jeg bare smiler når jeg går forbi her...=)

Så gjenstår bare mye svette og pirk,før utforinger og lister er på plass på begge sider.
Og så skal dodøra byttes ut.
Og jammen har ikke Mannen fått mål av dørene oppe også.
Ikke mer enn 6 dører til,det....
Dvs 12 døråpninger til som skal ha nye lister..... 
=O
Nå skal det jobbes,ja!
Puh!
Men det blir jo så fint.


***
Så over til en utfordring jeg fikk av denne kreative damen på bloggen

Den går ut på følgende:

* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv
 noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
 Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


-Okei...?
Vel.
Ikke det mest spennende bildet kanskje?
Men likevel.
Dette er fra gjesterommet som vi gjorde ferdig høsten 07
Sammentreffet var jo litt snodig,
siden det var akkurat dette rommet fikk ny dør i går...



Her er gulvet i ferd med å få det første strøket med gulvmaling


Dette rommet har jeg flere bilder av på den andre maskinen,
men det kan jeg vise mer av senere.
Litt av en forandring,ble det faktisk.

Da gjenstår det bare å gi utfordringen videre:

Lykke til!

3 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg!
Må jo prøve å få tatt den utfordringen vet du, men har kanskje en som må slippe fremfor i køen... :o)

Hi, hi - må jo smile litt her jeg sitter - jo "styggere" ting er, jo bedre liker vi det. Snodig!!

Ha en herlig kveld videre!

Klem fra meg

Vibeke sa...

Så KOSELIG at du har lagt deg til som følger av bloggen min :o)
Herlig blogg du har, kommer innom på besøk igjen...

Ønsker deg en fin ny uke,
Vibeke

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja, du har nok å gjøre ser det ut som!?

Skal ta den utfordringen jeg,spørs bare om jeg har 6 bilde mapper..*S*

Klem